Ustawienia graficzne:
- Internal – rozdzielczość 1366×768
- external – rozdzielczość 1920×1080
Benchmark:
Początkowy fragment pierwszej mapy.
Wyniki:
- internal – wykres czerwony
- external – wykres zielony
Wnioski i spostrzeżenia:
- odświeżona wersja gry ma bardzo ograniczone możliwości edycji ustawień graficznych
- zarówno na internalu jak i externalu występuje bardzo wysokie użycie szyny
- uzyskany fps był niezadowalający. Częste spadki do wartości poniżej 20fps praktycznie uniemożliwiały komfortową rozgrywkę.
Odświeżoną wersję Bioshocka 1 należy uznać za rozczarowanie w przypadku eGPU. Ograniczenie szyny jest gigantyczne i co gorsza przekracza krytyczną granicę grywalności. Być może w przyszłości ktoś znajdzie jakieś tweaki optymalizacyjne w pliku appData\Roaming\BioshockHD\Bioshock\Bioshock.ini. Na dzisiaj należy uznać ten tytuł za niegrywalny na eGPU.