Test Call of Duty: Ghosts

Ustawienia graficzne:

  • Internal – rozdzielczość 1366×768
  • external – rozdzielczość 1920×1080

cod ghosts ustawienia 1 cod ghosts ustawienia 2 cod ghosts ustawienia 3

Benchmark:

Team deatchmatch 6 graczy vs 6 graczy na mapie Sovereign. cod ghosts benchmark

Wyniki:

  • internal – wykres czerwony
  • external – wykres zielony

cod ghosts wyniki

Wnioski i spostrzeżenia:

  • ustawienia graficzne użyte do testu są praktycznie najniższe z możliwych. Zmiana parametru „Image Quality” oraz „Texture Quality” na jeszcze niższy preset „low” powoduje że gra wygląda gorzej niż wiele gier sprzed 10 lat także te opcje zostawiłem na „normal”.
  • jak widać na wykresach wskaźnik GPU Video Bus Load sygnalizuje wysokie użycie szyny zarówno na externalu jak i internalu. Efektem tego jest beznadziejnie niski poziom fps w przedziale 30-40.
  • proszę zwrócić uwagę na to, że external nie daje w zasadzie żadnych korzyści dla poziomu fps.
  • testy dotyczyły wyłącznie trybu multiplayer. Być może w przyszłości zaktualizuję test o tryb singlowy choć biorąc pod uwagę fakt, że występuje tam znacznie więcej oskryptowanej akcji nie spodziewałbym się tam lepszych wyników.

W mojej ocenie, Call of Duty: Ghosts jest całkowicie niegrywalny na eGPU. W przeciwieństwie do Call of Duty: Modern Warfare 2, który również działał na silniku IW engine oraz także miał spory problem ze skróconą szyną, tutaj sytuacja jest beznadziejna. Granie w tak dynamicznego shootera na 30-40 klatkach jest przynajmniej dla mnie mocno męczące.